A· 郑婉婷💝

You Asked Me To - Alison Krauss

小豆之家:

Long ago and far away
很久以前,在一个遥远的地方
In my ol' common labor shoes
我穿上老旧而普通的工鞋
I turned the world all which a way
我让世界都成了我的路
Just because you asked me to.
只是因为你让我那样做

Like unto no other feel
这仿佛是一颗赤子之心

simple love is simple true
只有简单的爱,真真切切
There's no end to what I'd do
我会这样做,直到天长地久
Just because you asked me.
只是因为你让我那样做

Let the world call me a fool
让世界管我叫傻瓜吧
But if things are right with me and you
只要这对我们两个人而言正确就好
That's all that matters
只要是这样
And I'll do
我都会那样做的
anything you asked me to.
无论你让我做什么


Let the world call me a fool
让世界管我叫傻瓜吧
But if things are right with me and you
只要这对我们两个人而言正确就好
That's all that matters
只要是这样
And I'll do
我都会那样做的
anything you asked me to.
无论你让我做什么

Knowing how much I love you
知道我有多爱你
And after all that I've been through
在经历了这一切后
I'd turn and walk away from you
我会转身离你而去
Just because you asked me to.
只是因为你让我那样做

小豆之家敬上!

评论

热度(12)