A· 郑婉婷💝

If Only You Knew - Tep No

小豆之家:

Let's be, high and awake
让我们嗨翻天,让我们不眠
So we can see the sun
这样才能朝阳重现
Brighten the day
照亮一天
Cuz you're the only one
因为你是唯一
Who can make it ok
让所有的事情都变得顺利
You got the spirit inside
你情绪盎然

Your light, light
你的光芒,光芒
Shines so bright, and I
亮的如此耀眼,我
I'll do anything
我什么都可以去做
To guard you from the pain
守护着你让你远离痛苦

So you can, feel the release
这样你就可以感受到解放
Through the summer rain
透过夏雨
If only you knew
如果你知道
Nothing compares to the way you move
什么事都及不上你的曾经
If only you knew
如果你知道
No one could ever be as bad as you
没有人可以与你匹敌

If only you knew
如果你知道
If only you knew
如果你知道
If only you knew
如果你知道

I was, running from you
我曾经从你身边走远
Every day every night
每天每夜
And now I can't leave you alone
我现在已经不能让你孤单一人
You mean the world cuz I
你就是我的全部,因为我
Really really love the way
是那样真挚地爱着你
You make me fly
你让我飞翔
High
你让我嗨
If only you knew
如果你知道
Nothing compares to the way you move
什么事都及不上你的曾经
If only you knew
如果你知道
No one could ever
没有人能和你比
If only you knew
如果你知道
Nothing compares to the way you move
什么事都及不上你的曾经
If only you knew
如果你知道
No one could ever be as bad as you
没有人可以与你匹敌
If only you knew
如果你知道
I feel unsure
我感觉到了不安
If only you knew
如果你知道
No one could ever be as bad as you
没有人可以与你匹敌

小豆之家敬上!

评论

热度(12)